två enkla snygga tröjor i garderoben




Svart genomskinlig skjorta med volanger från vero moda 199:-

De här två supersnygga tröjorna köpte jag och min syster igår.
Den svarta blusen är rikigt snygg, jag älskar den. Jag älskar volanger på den och samtidigt så tycker jag att den är väldigt enkel.
Jag har tänkt att ha en korsett bh under den här blusen och ett par jeans. Väldigt enkel outfit men endå hur snyggt som helst.  

                              marinblåskjorta från vero moda 299:-
Den marinblå skjortan är en riktigt enkel skjorta som också är riktigt fin nu när det är vinter.
Den mörka blåfärgen är så otroligt snygg. Har lust att köpa en hel garderob med bara den färgen på kläderna.
Till denna läckerheta skjorta kan man ha ett par tights eller svarta jeans. Sen så kan man ha ett konjakfärgat eller ett svart midjebälte till. Midjebälten är så snyggt att ha till skjorter och man känner sig mer finklädd om man har det tycker jag.

Älskar verkligen färgerna i vinterns collection.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0