Bär det av till piteå

Idag vaknade jag riktigt sent , halv 1. Har nästan aldrig sovit så länge i hela mitt liv förutom när jag har varit sjuk eller så men inte annars.
Men det fanns ju en anledning till varför jag sovde så länge och det var för att jag kanske var uppe till 3.
Igår var jag,ida och signe på Dreamhack och där var vi också med cicci och erika.
Om jag ska vara ärlig så for jag inte dit för att spela utan för att kolla på någon snygg kille och jag hittade faktiskt några. Inga namn avslöjas.
Men ikväll så far jag, min syster Eve , Linnea och ida till min pappa i Piteå och där ska vi ha disneykväll och äta godis och ha kul.

Ha en trevlig kväll puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0