BUS ELLER GODIS?

hej bloggen!
idag så vaknade jag vid 11 och då satte jag på massa filmer och åt frukost.
Sen nu resten av dagen så har jag bara degat och varit med min syster.
Ikväll så beger jag mig iväg till a-torp och där blir det party,party,party med mina vänner.
Jag tror det kommer bli askul.
Igår så köpte min syrra ett par jätte fina skor som jag ska få låna ikväll, men dom är ganska dyra så jag ska vara väldigt försiktig.

Men jag hoppas att alla får en trevlig kväll och inte bli allt för skrämda av alla läskigheter där ute haha;)

Det här är dom läckerheta skorna som vi köpte igår.
Skorna är från Eurosko och de kostade 1000kr för att det är
äkta slipat skinn, men jag älskar dem verkligen.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0