Fredagsmys

Äntligen fredag, jag älskar fredagar.
för då är det början på en helg och det känns så skönt.
Idag har jag varit på skolan som vanligt, även fast vi inte gjorde nånting typ.
På hela förmiddagen slappade vi typ och såg massa barnfilmer och sen så har vi bara haft
matte och fysik.
 Ikväll så blir det tjejkväll med film och skoj. Jag ska vara med ida, julial och julian. Underbarare personer får man då letaf efter. Världens roligaste och skojigaste personerna tycker jag:]
Jag sitter här i vardagsrummet med jacka och mössa och vänta tills de har varit på hemmakväll och coop.

Men ha en riktigt härligt kväll allesammans puss


Här sitter man med mössa och jacka och har lite smått tråkigt!!


Lite bilder på brudarna som jag ska hänga med ikväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0