har man tur så har man

Idag så var våran klass lediga från skolan. Det var helt sjukt skönt att få sova några timmar mer än vanligt.
Jag vaknade typ klockan 10 och direkt så startade jag en film och åt frukost framför tv.
Sedan så skyndade jag mig och ta på mig kläderna och fara till skolan för att träffa Elin.
Vi skulle hämta lite läxor och sånt.
Kändes lite ovant att fara till skolan i mjukiskläder och osminkad men det kan faktiskt vara ganska skönt också.
Men nu är det skönt att man har gjort bort massa läxor så man slipper göra det på lovet.
Imorron så har vi sovmorgon till 10 och då ska vi se Ice Age 1.

Men nu ska jag gå och se en film men
ha en bra kväll allesammans puss♥



Lägger in lite bilder från JuliaL och JuliaNs kalas:) väldigt söta tjejer här

Kommentarer
Postat av: matildac

va me mig snart?>3

2010-11-03 @ 13:58:15
URL: http://matildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0