hockeykväll med linnea

Sitter här nu den nya datorn i knät och skriver.
 Den är jätte bra det är en laptop med märket hp, jag tycker det är ett jättebra märke så jag blev glad när mamma hade köpt den.
Efter skolan for jag och ida direkt till turistbyrån och köpte biljetter för hockeymatchen mellan skellefteå och luleå, som är på lördag.
Jag är grymt taggad på att se den matchen för det är alltid fight och spänning när de möter varandra.
 
Ikväll ska jag göra lite läxor och följa Linnea Möller på en hockeymatch. Det är tydligen några snygga killar som spelar så det ser jag riktigt framemot.
Men nu ska jag skynda mig och äta osv
puss♥


jag lägger in en bild på jag och linnea♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0