orättvist och hårt


Nu är jag hemma från hockeymatchen.
Jag är alldeles hes och kraslig i rösten för att jag har skrikit så mycket, men det var värt det för det var askul.
Jag och ida stod i klacken och skrek och sjöng som galningar, men det är ju det man ska göra.
Speciellt om det är derbie mellan Saik- Luleå.
Matchen var då iallafall jämn och tuff men det blir väldigt spännande då.
Under förlängningen så gjorde luleå mål och det kändes inte bra för skellefteå borde ju som vinna när det är hemmaplan men det blir inte alltid så.

Jag tycker iallafall att det var jättekul och jag skulle vilja göra om det. HAHA
men nu sitter jag själv hemma och ser på massa filmer. Är så sjukt trött.

Ha en fortsatt bra kväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0