16/12

sitter hemma hos min padre och laddar ner super 8 med min hermano.
Ikväll så blir det filmkväll med familjen och trycka godis.
Efter en LÅNG lång vecka med massa plugg och prov så är det precis sånt här som behövs.Avkoppling.
Kan ju berätta att det är nog den sista helgen på länge som det kommer att vara lugnt.
För nästa helg är det jul och veckan därpå så är det nyårafton, sen så är det jullov som man måste ta vara på med att åka slalom, snowboard , sova , festa, umgås med folk osv.

Kommer vara fullt upp helt enkelt så det är bara att ta vara på den lugna stunden som man får.
För övrigt så är det inget intressant som har hänt, lite tråkigt men så är det.
Under tiden som jag inte har haft tid till och uppdatera är för att vi har haft så sjukt mycket läxor och prov.
jag avlider imprincip så ska bli riktigt skönt med lov där man kan verkligen ställa om sina tanker och vila hjärnan litegrann.
Aja hare gött puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0