5 days left

Jag sitter fortfarande här och intalar mig själv att det är 5 dagar kvar till julafton, men ändå så går det inte in.
Nyss var det väll halloween?
Eftersom vi får lov på onsdag så måste det stämma att det är jullov men jag kommer nog säga att det inte är det förän jag sitter med klänning och fixat hår och äter julbord med släkten.
  Jag har fortfarande mycket beslutsångest om min klänning funderar på att ta min höga spetsskjol och en snygg topp till som är gemonskinnlig eller öppen i ryggen!
 Jag förstår inte varför alla tjejer har såna krav att man måste ha en klänning på nyårs, varför kan man inte ha någon snygg kjol eller så istället , bara det ser festligt ut så är det lugnt för mig iallafall.
  Jag ska iallafall tänka på saken ett tag till.
Mamma, syrran och jag ska förmodligen ge oss iväg på en tripp till Luleå eller Umeå på torsdag så då kan jag kolla lite extra på snygga toppar eller festlinnen tänkte jag. 

5 dagar kvar till jul och jag har fortfarande inte julhandlat klart mina julklappar , det är ju helt sinnessjukt. 
Ska nog göra det imorron eller på torsdag var planen. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0