pepparkakshus

ikväll ska jag, syrran och brorsan göra ett pepparkakshus.
Det blir riktigt mysigt nu när det är exakt en vecka kvar till julafton.
Själv så känns det redan som jag har jullov eftersom jag typ inte har några läxor och vi får lov på onsdag så.
Har inte heller hunnit köpa några julklappar och jag har typ inga pengar så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
menmen, får helt enkelt köpa med det jag har och resten måste gå till mig själv.
Nu ska jag se djungelboken har inte något annat för mig och är hur trött som hellst , pusspuss på er
Här kommer lite insperation som vi ska ha till vårat pepparkakshus, vi tänkte ha ett  SAIK tema eftersom min pappa är helt hockeygalen, speciellt inte skellefteå aik ,men det är inte så konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0