shoppat i Luleå

då var man på en shoppingtur till Luleå idag, for hemifrån kring 12.
Nu sitter jag hemma hos pappa och ser lite hockey och skriver för fullt.
Förra veckan var jag i Umeå och shoppade inför jul och köpte klart min outfit för nyårs.
Jag är faktiskt riktigt nöjd med den.
För mig blir det ingen klänning i år, vilket är väldigt ovanligt för mig.
Jag brukar alltid har klänning på julafton osv men i år ska jag ha en hög spets kjol och ett linne som är virkat bak i ryggen, Jävligt snyggt om du frågar mig.

Det som jag känner är negativt med all denna shopping är att om det här fortsätter i den här takten så kommer jag har slut pengar innan lovet är slut.
Tragiskt men sant..

Aja nu orkar jag inte skriva med här kommer lite bilder från dagens shopping , hare gött

Ett par jeans från Carlings


Vero moda 329:-

Vila 299:-

Baksidan                                                                                                           Framsidan
Linne Vila 99:-

229:- Vero moda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0