helg!

Hej bloggen!
har inte bloggat nu på evigheter men jag har inte haft så mycket tid till det heller.
Syftet med den här bloggen är inte att den ska bli "känd" eller så utan det är mest som en dagbok kan man säga.
Jag skriver i den när jag har tid och känner för det och så får det bli.

I veckan så har det varit en jobbig skolvecka ( som vanligt).
Vi har fått tillbaks både matteprovet och fysikprovet som vi gjorde förra veckan.
Reultaten blev jag endå hysfsat nöjd med, även om jag hade velat få bättre, men vem vill inte det?
Jag trodde verkligen jag skulle få underkänt på båda proven, men lyckligtvis så fick jag bättre än så.
Nästan vg på båda så nästa gång lovar jag att prestera bättre. ( eller åtminstonde försöka)

Nu så sitter jag framför min moster och morbrors dator i östanbäck. Här kommer jag att spendera min helg.
Kanske inte framför datorn precis men jag kommer att vara här och umgås lite med släkten och brorsan.
Kände bara för att komma bort från stan och bara slappna av från all denna stress som är i skolan och runt omkring.
Stressen sliter bryter ner en successivt och tillslut så gör man ingenting och orkar inte med nått.
Därför så försöker jag lugna ner mig här och bara vila.

Men nu ska jag sluta babbla på med mitt skrivande och gå och sova för jag känner mig riktigt trött efter träningen idag som jag och Linn var på.
Kan förestten berätta att jag har börjat med friskis för några veckor sen och det har gett resultat.

Aja skriver mer sen
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0