piercing today

Idag var började skolan om som det vanliga.
Hade matte första lektionen och kom lite sen som vanligt. Är alltid som segaste på måndagar så det är därför,känns som jag måste göra något åt det här.
Efter det en tråkig engelskalektion med larsan. Äcklig lunch serverades på skolan och dirket efter den äckliga lunchen så hade en fysiklektion där vi pratade betyg och sånt.
Ser ut som jag kan satsa på ett högre betyg än G, så nu får jag kämpa och få det betyget också.

Efter den skoldagen var det bara att vända hemåt och skaka av nervositeten för att sedan åka till stan och ta hål i naveln på Burmans ur och guld. Nervöst var det kan jag säga men det gick riktigt bra,bättre än väntat. Det kanske var för att jag hade min underbara syster bredvid mig. Haha
Jag var inte beredd på att hon skulle sticka igenom kanylen för den där klämman som man har runt gjorde att det blev som en bedövning och jag trodde typ det var den som var själva kanylen men då helt plötsligt så blev det bara som ett POFF så var den igenom och det tog ganska ont faktiskt, men själv så är jag en ganska känslig person för sprutor och såna saker.

Men nu sitter den på plats och det är jag så otroligt glad över.
Kommer känna mig 1000 gånger snyggare nu när jag visar mig i bikini och ska nu försöka ta hand om den på rätt sätt så den inte bli infekterad.


Gud så snyggt och vara brun och ha ett underbart smycke i naveln, LÄNGTAR<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0