Sommaren nu tack?

Tänkte bara att jag skulle lägga in lite bilder från hösten då jag och ida gick ut utanför hennes hus och fotade.
Jag älskar verkligen hennes läge på huset. Att man kan se älven, kyrkan , träden och allt.
Önskar verkligen att jag själv hade vårat hus ståendes på samma plats som hennes.
Just nu så är jag så fruktansvärt emo över att vi inte ha sommar här. Jag orkar verkligen inte med den iskalla kylan här utan det ska bli sommar nu tycker man.
Hoppas verkligen att jag och min familj far på en liten resa här i vår och bara kom bort från det iskalla sverige ett tag och sen är super brun till sommaren.

Amen nu ska jag gå och sussa tror jag men här är några bilder från när jag och ida fotade
god natt puss






Alltid lika söt och underbar när du skratta ida!

Kommentarer
Postat av: IDA

emma lundgren nu tar du bort bilderna, jäääääääävlar så fula.. hahahaha

2011-02-25 @ 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0