Tisdag

Då var den tisdag slut då ( eller nästan).
Den har dagen har varit precis som alla andra dagar.
Vaknade tidigt och önskade att jag kunde ligga kvar där hela livet, men tvingade sig sen upp för att fara till skolan.
På skolan var det som vanligt med alla lektionerna.
Hade ett litet engelska förhör idag och jag hade inte tränat på det ett skit, men jag,Linn och Elin kom lite tidigare till lektionen och då hittade vi förhörspapperet så jag och elin tränade in de ord man skulle kunna.
Vi kände oss faktiskt riktigt duktiga när vi gjorde det, men våran engelska lärare är inte så speciellt seriös så han skulle garanterat inte bry sig.

För ett litet tag sen så kom jag hem från träningen på friskis. Riktigt jobbigt men otroligt kul.
Nu så blir det att sätta sig vid denna skrutiga dator och skriva klart sin analys/intervju läxa som vi har.
Kan säga att jag inte blev så glad när vi fick denna läxa för vi har redan skrivit 2 uppsatser om just det här ämnet så ska vi skriva ännu en uppsats eller analys.
OGILLAR VÅRAN PRAKTIKANT LÄRARE I GYMPA.. ELLER MILITÄREN SOM JAG KALLAR HAN

men nu ska jag skriva
har det gött puss<3

lägger in lite bilder från i somras och då förra sommaren
 för jag saknar sommaren så otroligt mycket!





Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hej hej!



Jag har lagt upp en (två) musik videos där jag och två klasskompisar sjunger en av våra låtar vi nydligen har skrivit. Vore kul om du tog dig en titt!

2011-02-21 @ 20:53:39
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-20 @ 11:50:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0