schoolstart

idag så började skolan om igen.
Kanske inte det roligaste och stiga upp eftersom jag har sovit ungifär 4 timmar inatt.
Jag kan säga att hur mycket jag än har försökt så har jag inte kunnat vända om på dygnet.
Under lovet så har jag varit uppe typ till klockan 3 och sovit hela dagarna.

Hur som helst så var det kul att träffa de underbara klasskamaraterna igen.
Fast jag har ju varit med dem under lovet så det var bra.
Nu så har jag inte gjort nånting men jag ska nu läsa lite fysik och sen så blir det att fika och sova.

Imorron blir det en tidig dag och vi slutar tjugo i 2.( eller tidigare eftersom lars-anders brukar vara så snäll)

Denna ring använde jag idag för första gången. Den är från kenzas colluktion. Gud vad jag älskar hennes ringar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0