städa och vila


Dagens look både osminkad och snyggaste posen ever

Idag så har vaknade jag vid 12 tiden. Egentligen så skulle jag stiga upp klockan 9 för att börja vända om dygnet , men jag råkade stänga av min väckarklocka i sömnen så det blev lite ändringar på det.
När jag steg upp så la jag mig direkt i soffan och såg på film hela dagen. Soffpotatis som jag är så har jag gjort sånt imprincip hela lovet.
Blev att se titanic hela dagen, som är min absoluta favoritfilm.
Under hela den här kvällen så har jag städat och förberett saker för morgondagen, eftersom skolan börjar imorron.
Jag är endå ganska peppad nu på skolan för det är så roligt att träffa alla underbara klasskamrater.
Dessutom så ska jag satsa mycket på skolan nu och höja mig i många kurser för det vill jag verkligen. Det var en av mina nyårslöften som jag måstuppnå.

Nu ska jag nog kila iväg och fika och se lite tv innan jag går och lägger mig
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0