11-11-11

Idag kände jag att jag måste skriva ett inlägg, tycker om rubriken så himla mycket att det är 11-11-11.
Nästa år är sista gången som jag kommer uppleva det för sen får vi vänta ytterligare 100 år innan nästa och då är jag förmodligen inte vid livet hah.

Idag så har vi 3 lektioner och vi har redan haft en av dem.
Ikväl ser jag mycket framemot för då ska vi fira vårat gulliga födelsedagsbarn som blir 17 år hon med.
Det blir fiestas och bailar hoppas jag och sen så vet man aldrig om det blir några mer överaskningar.



lägger in lite bilder på brudarna från stockholm i augusti, vill verkligen tillbacks dit för all shopping ,grönan ,plankstek , värmen framförallt.
Nu ska vi äta jag är vrålhungrig
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0