14-11-11

Hello readers!
Känner mig inte så pigg idag kan man säga, somnade halv 1 igår och vaknade klockan 7 så jag har inte sovit så många timmar, det blir nog att ta en powernap när jag kommer hem idag.
Nu så sitter jag med min historiabok i knäet och ska strax börja skriva en uppgift som vi har fått.
Medans jag väntar på att få den så tänkte jag att jag skulle snabbt skriva ett inlägg på bloggen.

I helgen så har det inte hänt så jätte mycket, i fredags så firade vi Hanna med tårta och party.
Riktigt kul var det iallafall när vi var i Hannas källare. Sedan när vi for till en annan fest så började jag må riktigt dåligt. Det kändes verkligen som jag skulle spy men jag gjorde inte det som tur var. Iställer så hämtade min syrra mig och när jag kom hem så blev jag bättre. Jag bokstavligt talat hatar att spy så det var bara turen att jag inte gjorde det.

På lördagen hade jag filmkväll hemma och såg bad teacher och åt Ben and Jerry's Phish food.

Här kommer 2 bilder från i fredags

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0