från i fredags

Sitter vid min moster och morbrors kamera och skriver ett snabbt inlägg här innan jag ska måla naglarna och plugga kemi.
Kom hit till östanbäck igår på morgon.
Var inte så super taggad på att stiga upp ur sängen klockan halv 11 när jag hade varit vaken till 4 natten från fredag till lördag.
Klassfesten var ju då hemma hos ida, riktigt lyckad kväll blev det med dans, skratt och lekar. Även lite fyllemat men det är alltid gott.

Det enda som var lite negtivt med kvällen var att det blev strul med skjusen så jag,hanna och klara fick oss inte hem. Vi började t.o.m gå hem från ida som bor i kåge till skellefteå. Jag förstod inte riktigt vad som hände men vi hann gå riktigt långt tills min syster kom och hämta upp oss. Det blev också därför som jag kom i säng sent.



Min fråga är vad jag gjorde?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0