Loggbok..

Då var det måndag igen, den jobbigaste dagen på veckan. Förlåt om jag säger det men jag hatar verkligen måndagar nu ska jag berätta alla orsaker. För det första så är helgen slut och man tänker att det är en väldigt LÅNG jobbig skolvecka man har framför sig. Det andra är att den första lektionen vi har är en 2 och 40 minuters lektion i sträck, utan någon rast typ och det kan bli riktigt jobbigt faktiskt speciellt på måndagar. Det 3de är att man får alltid veta någonting om när man får nästa prov , ska skriva nästa uppsats eller någon jobbig och komplicerad läxa. Är så sjukt arg på allting, känns som vi verkligen inte har haft något lov alls.

Det jag försöker att säga är att jag ser verkligen framemot nästa lov som är då jullovet och jag skulle gärna behöva det nu eftersom jag redan är skoltrött.( vilket är ganska tråkigt men det är sant).
Hade nu tänkt att fortsätta på min loggbok( en stor bokrecension) som ska vara klar till ikväll eller imorgon. Egenligen skulle det vara klar till v39 först, sedan ändrade han till v44 och nu får vi ytterligare 2 dagar till. Han är då för snäll ibland våran svenska lärare. Eller bara allmänt virrig. Har inte riktigt bestämt mig ännu vilket av dem.

Denna låt är helt perfekt att lyssna på när man skriver. Dessutom är det riktigt fin textmässigt och melodimässigt.

 

Hare gött puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0