måndag

sitter på historian och just skrivit klart mitt sista svar på en fråga.
Nästa vecka ska vi ha ett seminarium där vi ska diskutera olika ämnen om detta.
Jag är typ ändå nervös för jag gillar inte och säga mina åsikter runt ett bord där det sitter massa okända och bedömmer hur jag reflekterar. Så sitter läraren och lyssnar med.
Tycker bara det är obehagligt men aja, kommer då gå dit och göra det även om det är jobbigt.

Ska alldeles strax cykla hem och käka lunch och plugga lite till kemiprovet som vi har lite senare idag.
Hoppas det går bra iallafall men jag känner mig ganska säker på det så vi får hoppas att rätt frågor kommer på provet. När jag kommer hem efter det typ ska jag ta en powernap, guud så skönt har inte sovit så mycket inatt så.

aja puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0