Mysig i vinter


världens skönaste och mysigaste kofta : Vero Moda 399:-
 här är den andra, det var ingen bra bild på den här och våran kofta är även kortare än den på bilden men ,mönstert , färgen och formen är rätt iallafall

Min syster var i stockholm förra veckan och då köpte hon en hel del. Eftersom jag och hon delar på typ 99.9% av alla våra kläder så får jag såklart låna av det hon har köpt där, vilken lyx kanske.
Det negativa kan väll vara när hon flyttar hemifrån. Jag och syrran vågar knappt prata om det för det kommer verkligen bli kaos om vem som får ta vad osv.

Aja när hon kom hem så hade hon handlat ganska mycket stickat, vilket jag tog till som en fördel för det kan vara riktigt varmt och mysigt och dra på sig nå stickat när snön börjar falla. Jag har tyvär inte hunnit ta bilder på kläderna eller hittat någon bild på internet på allt hon har köpt men ni får väll helt enkelt se när jag ta på mig det haha.

Här ovan är iallfall 2 av dem. Hon köpte 6 st så..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0