Tisdag

Idag hade vi kemi direkt på morgonen, sen hade vi gympa där vi körde friskis och svettis och efteråt så hade vi en jobbig engelska lektion. Det är kanske inte det att vi får jobba så mycket på lektionerna, det som är jobbigt är att den är så onödig för vi inte gör någonting vi sitter nästan bara. Sen så är man dessutom helt slut efter en gympalektion.

När jag kom hem var jag som vanligt jätte hungrig så då gjorde jag några mackor och ett glas vatten. Sen la jag mig i soffan och såg lite på top modell och då slumrade jag till och vaknade inte förän 1½ timma senare.
  Ställde mig och gjorde en vegetarisk risotto, skyndade mig och äta och cyklade till mammas skola och skrev klart min loggbok.

Känns väldigt skönt att har gjort bort den, så nu sitter jag och ser modelljakten som Kenza Zouiten är ledare för.
Har faktiskt inte riktigt följt det men jag kände att jag måste kolla vad det var för något för att jag hade för mig att det skulle vara som top modell som tyra håller i fast i Sverige men jag tror det finns några skillnader.

Orkar inte skriva mer om min dag, ska nu bege mig hem och sova

Hare gött puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0