Tisdag

Idag har min dag börjat med att jag steg upp ur sängen kvar över 11 , jag sminkade mig,klädde på mig och cyklade galet fort till stan för jag skulle klippa mig 12. Jag hann precis som tur var.
Jag blev jätte nöjd att fräscha upp håret lite för jag hade inte klippt mig sedan april, men det blev ingen drastisk förändring så jag tror inte det syns men ändå.

Sen for jag vidare till juliaL där jag mötte julía och matilda. Vi gick till falkträsket och fotade och sen ställde sig matilda och lagade mat till oss hemma hos henne. Det blev potatis i ugn och kött(  som jag även åt igår i piteå med brudarna från klassen). haha så det blev det 2 dagar i rad men det är så sjukt gott så jag bryr mig inte.

Nu ska jag iallafall fara och övningsköra lite med mamma ikväll tror jag.

Här kommer lite bilder från dagen, hare gött puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0