Torsdag

Idag så var det dans då,.... IGEN förra året hade vi också dans vilket många lyckligtvis fick skippa. Såklart så ska vi vara ett undantag och måste göra det iallafall.
 Kändes också väldigt jobbigt eftersom jag försovde mig och skulle duscha, sminka mig och klä mig. Som tur är att jag blir väldigt snabb på och göra mig klar när jag är stressad så jag var klar efter en ½timma och då hade jag hunnit göra allt det där.

Jag slutade klockan 20 i 12, då gick jag och julia till balder och åt lunch och sen for jag hem och tog en powernap. Vaknade och sen har jag pluggat lite kemi.

Fick tillbacks min kära mobil igår så nu håller jag på att ladda ner lite låtar till den.
Lite 90-tals klassiker och ny fräsch musik blir det.
Tidigare så har jag haft en stenåldersmobil som inte har några som helst funktioner, man kan bara smsa och ringa med den typ..


Ska dra nu hare gött puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0