Torsdag

Kan inte förstå att det är redan torsdag, nyss var det ju måndag?
Jag tycker iallafall att de här veckodagarna bara går fortare och fortare. Fast det är som sagt inget negativt för ju fortare det går, desto fortare blir det jullov.
  Idag så har vi bara haft två lektioner, eller 1 normal lektioen, Svenska lektionerna kan jag inte precis kalla normala för då kan vi sitta vid datorn och kolla fb eller skriva ett inlägg som detta på bloggen. 
  Idag ska jag även söka lite jobb överallt, känner verkligen att jag måste få inte lite extra cash för jag hinner knappt göra något så är studiebidraget gone forever.
Jag hoppas bara att jag får ett jobb nu för det är ju inte 100% säkert men man kan alltid chansa.


Ska gå och ringa mamma nu
puss hare gött♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas det fixar sig med jobb :)

2011-11-10 @ 13:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0