Lördagsmys piteå

Hello there bloggläsare!

Är hemma hos min pappa i Piteå med brorsan och syrran.
Efter en lång dag igår och med lite sömn så var det bara att stiga upp klockan halv 10 på morgonen för
att ta  bussen och bege sig till Piteå. När vi kom fram så lämnade vi väskan hos pappa och sedan gick in till stan, där vi handlade lite kläder och smycken. Efter det så åkte vi till Åjebyyn (Öjebyn) där jag övningskörde litegrann.
På kvällen så åt vi fläskfilé med grönpepparsås och potatis i ugnen, hur gott som helst.
Nu så har jag och syrran bakat bananmuffins med mörkchoklad och ska se lite filmer som jag har laddat hem. Känns otroligt skönt att bara få ta det lugnt ikväll, med tanke på vad mycket läxa och prov vi har haft i veckan och på vad som kommer att komma veckorna här framöver.

Ni få ha en bra lördagkväll
Puss
Shoppinglistan för helgen




Vaga Bond kängor - Avenysko
Korsörhängen - MQ
Vinröd tröja - Vero moda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0