Fredag

Hallå där

jag,klara,hanna sitter i datasalen och kollar lite facebook och annat smått och gott.
Alldeles strax så börjar caden där vi kommer jobba med vårat drömhus.
I slutet av 1:an tyckte jag faktiskt att cad var ganska roligt för då hade jag börjat förstå allting och drömhuset gick väldigt bra att rita men nu efter sommaren har jag verkligen glömt allt så jag känner inte så stor pepp till att ha lektionen.

Ikväll så är det frikväll i stan så jag och syrran kommer förmodligen att svänga förbi där och köpa lite kläder,skor osv. Man ska ju passa på när det är extra priser överallt.
Något som verkligen skulle sitta fint i garderoben är mer stickade tröjor, en pälsväst, ett par skor/kängor, en
kenzaring. Jag tänkte att man får helt enkelt kolla vad stan har att erbjuda ikväll!





 


+ Stickade tröjor och jeans vill jag ha.


Kommentarer
Postat av: Linn

SV; Ja det måste vi verkligen!!! :D

Vi kanske kan hitta på nåt då Elin fyller år, du och jag kan ju göra nån överraskningsgrej med henne kanske?... :)

2011-09-25 @ 13:50:40
URL: http://linnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0