Höst

Höst är nog den finaste årstiden på året anser jag.
Allting är så färglatt och fint, iallafall när solen skiner eller det är då det syns mest.
Alltid roligt att ta fram kameran och få fram några fina natur bilder.
Idag så har jag och mamma plockat blåbär i skogen i östanbäck.
Under tiden som vi plockade så bultade mitt hjärta i 180 för jag var så rädd att se en orm( jag min syster och bror såg en huggorm där förra veckan.)
Mamma sa att de är räddare för mig än jag för dem men det är ändå en läskig äcklig varelse som kan attackera mig FÖR att de är rädda för mig. menmen.. vi fick ihop iallafall en ½ hink med blåbär sen så åkte vi till min moster och morbror som bor där och pratade med dem litegrann.

Sitter just nu och läser lite historia och ska sova alldeles strax:)

Hare gött alla pusshej

 
från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0