höstens bilder 2011

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera det kan jag verkligen medge.
Om man kollar på de tidigare inläggen på min blogg som jag gjorde så upptäcker man vilken bloggnörd jag var.
Jag uppdatera verkligen hela tiden och skrev precis allt jag gjorde. Nu för tiden så orkar jag helt enkelt sitta och skriva precis vad jag gör, med vem/vilka osv.
Det får helt enkelt bli viktiga och roliga saker som jag lägger upp när jag känner för det istället.

Igår så fotade jag och ida litegrann förra året så gjorde vi precis samma sak.
Vi gick ut i den vackra höstmiljön och fotade och de bilderna kan ni kolla http://emmaluundgren.blogg.se/2010/september/

Här är gårdagens bilder!





Ida Bergmark som alltid är så galet snygg!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0