Onsdag

Sitter här och tråkar som vanligt vid datorn.
Allting är så sjukt just nu känner jag, vi slutar så otroligt tidigt, har inte så jobbiga läxor och chockerad att jag verkligen inte har något att göra nästan när kommer hem från skolan.
Vanliga fall brukar det alltid vara prov, hemuppgifter eller något men nu har vi typ ingenting.
Jag garanterar att vi kommer få en hel svärm med prov, uppsatser som ska in samma dag och allt ganska snart men nu ska jag njuta av ledigheten(A)

Idag när jag kom hem så började direkt och städa mitt rum och hela huset, riktigt skönt och få bort lite damm från mitt rum och hänga in alla kläder i garderoben. Sen så läste jag ut boken som jag ska skriva om sen, gjorde klart kemiuppgifterna, lagade lite lunch till mig själv (en enkel god sallad blev det) istället för parisare som var på skolan.
 Slumrade till framför tvn vid 5 och nu så sitter jag på mammas skola och skriver och lyssna på musik.

Kan inte bli bättre än så!
 


Kommentarer
Postat av: Linn

superfin bild emma! :)

2011-09-22 @ 16:13:09
URL: http://linnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0