Torsdag

Hello there!

Idag har vädret verkligen inte varit det bästa!
Regnade riktigt ordentligt när jag och klara cyklade hem från skolan. Innan jag stod utanför ytterdörren hemma hos mig så hade jag fått ett antal stänk med vatten från bilar som körde förbi. Det verkar som ingen i biltrafiken har någon som helst respekt för cyklisterna men.."Thats life I guess" Blev bara att byta till en skön mjukisdress när man kom hem och slänga de blöta kläderna i tvätten.
  Förutom den fruktansvärda och blöta cykelturen så har min dag annars inte varit så speciell.
Min svensk-engelska lärare var lika virrig som vanligt och matten var väll helt okej. 
 
Jag känner hela tiden som tiden bara rinner iväg, jag hinner knappt med om vilken dag det är nu för tiden.
Det känns faktiskt som vi har helg hela tiden eftersom vi slutar så tidigt på dagarna och de bara flyger iväg.
Kan ju inte precis påstå att det är något negativt.

Nu hade jag tänkt och plugga in glosorna till spanskan och lyssna på musik




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0