4 december 2012

Idag när jag vaknade imorse så gruvade jag mig stort för att kliva upp ur sängen och fara till skolan. När jag kollade ut genom fönstret kunde jag nästan känna hur kyligt det var ute.
Men som sagt så tog jag mig i kragen ändå och for till skolan och nu sitter jag här uppe i vårat favorit loft och skriver.
Har en lektion till efter den här sen så slutar jag.
Då ska jag efteråt fara och fika/äta med fina tjejerna på wayens.
Jag älskar verkligen cafén när det är jul.

Kände också en lättnad att jag har beställt min nyårsklänning/julklänning , det blev den stora favoriten från det förra inlägget. Den var så sjukt fin, får bara hoppas att den är lika fin på mig.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0