festklänningar

Idag så är det exakt 3 veckor kvar till julafton och en månad kvar till nyårsafton. Kan fortfarande inte förstå att det är så nära men tiden går som sagt väldigt snabbt när man har mycket att göra och tänka på. Jag sitter och kikar lite smått på olika hemsidor om en snygg klänning som man kan ha på sig dessa 2 stora högtider men det finns så sjukt mycket snyggt så man vet inte riktigt vad man vill ha. Sen så har jag alltid varit lite skeptisk till att beställa kläder på internet eftersom det är så svårt att veta om vilken storlek man ska ha och om den kommer sitta snyggt på en själv. Bara för att den sitter snyggt på modellen så behöver den inte göra det på dig, tänker jag. Men i år så tror jag att jag ska ta den risken och besälla för man kan ju alltid lämna tillbaka den om man inte är nöjd.
Den sista tycker jag mest om, Älskar hur öppen den är i ryggen och guldkedjorna. Riktigt snyggt med den klännningen och ett par glittriga eller skinn pumps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0