Kristoffer Wågstedt

Igår var vi och tände ljus och hade en minnesstund för stoffe.
Jag har fortfarande inte fattat att det är sant vad som har hänt.
Mina tankar snurrar bara i huvudet när jag tänker på det och sorgen i hjärtat är så stor.
Det är så plågsamt att veta att jag aldrig kommer få se ditt leende när man träffar dig eller höra ditt glada skratt igen.
Kommer aldrig glömma när du var i Klutmark och du för första gången skulle pka snowboard.
Du lärde dig åka första dagen och var så sjukt duktig.
Alla minnen som vi hade på Sunnanå och på Sörböle kommer jag aldrig glömma.
Vi ses igen en vacker dag även om det känns som en evighet, saknar dig♥
Bilder från Klutmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0