R.I.P


            
Det finns inga ord att beskriva hur jobbigt det känns att nu verkligen veta att jag aldrig kommer se dig igen Kristoffer  Wågstedt.
Ditt leende smittade av sig man kunde inte ha annat än kul när man var i din omgivningen.
Alla gånger som jag var i Klutmark med mina kompisar så träffade vi alltid dig och det var så kul att åka med dig och umgås. Ända sen vi gick i 1:an så har du alltid varit ditt sanna jag och du var älskad av precis alla. 
Det är nu jag verkligen inser hur tragiskt och orättvis den här världen är och jag ställer alltid frågan till mig själv om gud finns, och det tvivlar jag starkt på att han gör för en människa som du skulle behöva lämna jorden så tidigt som du gjorde.
Jag saknar dig redan och det kommer jag alltid att göra, som jag skrev på fb så var och är  du en av de finaste killarna jag har någonsin känt.
 Hoppas att du har det bra där du är nu och att träffas igen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0