Tisdag

Idag började skolan om efter nästan 3 veckors lov.
Kan säga att min dag inte började som jag hade tänkt mig, jag försovde mig.
Vaknade typ klockan 10 av att min syster kom in i mitt rum och frågade om jag skulle till skolan idag.
Jag skrek och slängde mig ur sängen, gjorde mig klar på ungefär en halvtimma och gick snabba steg till skolan.
Nu är jag typ helt slut för att jag inte började min morgon bra, men det var tur att vi bara hade två lektioner så att jag kan fara hem och vila.

Jag måste börja att gå och lägga mig tidigare även om det är svårt, men jag tycker typ att jag har haft problem hela lovet med att sova.

Aja nu ska vi logga ut från datorerna och sluta för dagen förhoppningsvis

hare gött puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0