Vad gör vi ? nu kör vi!

Riktigt tur måste jag säga att min lön rullade in på mitt konto igår för annars hade jag inte haft råd till den otrolig stor shopping som jag gjorde idag och alkohol osv till idag.
Jag är riktigt nöjd med allt och ikväll så kommer allting bara bli bättre.
Pappa håller på för fullt att grilla loch göra potatis i ugn som vi brudar ska äta till middag och sen så har vi nötter och frukt till kvällen

Satan vad vi ska festa och jag hoppas även att man hittar någon förfest här som man kan smita sig in i.
Det finns som sagt gott om fester här eftersom farsan bor mitt i stan.
Vi har alltså 100 m till ingången och 150 m till busstationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0