Onsdag

Imorse var jag så orolig att jag skulle försova mig, vaknade tusen gånger inatt så jag har inte sovit så mycket men huvudsaken var att jag kom i tid till jobbet.
Det var ganska stressigt idag och det var inte så konstigt eftersom stadsfesten börja idag och då brukar det alltid vara mycket folk tydligen. 300 gäster ungefär
Slutade klockan 4 och så är man sjukt trött och vädret gör det inte bättre.
 Idag så har vi även sålt 2 stycken av våra små kattungar, det var 13 veckor så det var på tiden att det skulle säljas.
Jag saknar dem redan för de var så sällskapssjuka och söta, men 300 kr rikare är inte heller helt fel så jag är ändå glad att de har kommit till en fin familj.

Ikväll så har min planer ändrats så jag ska ta det lugnt ikväll och det lär nog behövas.








Fotograf: Lina Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0