Sommar 2012

ja i fredags fick man sommarlov, riktigt skönt har väntat på den dagen ända sen första dagen i 2:an så det var på tiden.
I fredags blev det lite spår jag blev ganska onykter och kom inte ihåg så mycket av kvällen eller vad jag sa till folk men jag mådde inte dåligt och det var det viktigtaste. Dagen efter sov jag nästan hela dagen.

Vädret har inte varit det bästa de här dagarna så man har nästan varit lite nere nu för att man inte har kunnat vara ute och firat sommaren på riktigt men jag har hört att vädret ska bli bättre nu i veckan så man får hoppas på att det verkligen blir så och man kan börja sola och bada osv.

I sommar så kommer jag jobba lite på kyrkholmen och sen så kanske jag har fått jobb på statshotellet. 
Var på provanställning i söndags och det tycker jag ändå gick ganska bra, men det gjorde det också till en stor fördel att jag känner Linnéa som jobba där så hon fick hjälpa mig.

Nu ska jag nog inte babbla så mycket mer ´
hare gött puss

weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0