Spontana uteliggare CHECK!

Igår var vädret helt underbart. Jag, ida och erika solade vid kyrkholmsområdet och hemma hos ida hela dagen så det var riktigt nice. Vi hade tänkt bada men vattnet var iskallt så det blev inge av.
På kvällen så satt vi i erikas bil och bestämde oss helt spontant att vi skulle supa mitt i ingenstans. Vi tog med oss varsin sovsäck och satte oss utanför en lekpark och drack sprit.
Jag hade inte ätit så mycket under dagen och hade inte heller druckit sprit på länge så jag blev full ganska snabbt.
Det jag kan säga är att alla blev riktigt fulla och vi hade både roliga och sorliga stunder.
Har aldrig någonsin varit med om något så galet som att man kommer på att man ska festa samma dag och börja dricka 10 på kvällen.
Myggorna höll på att äta upp oss så vi var tvugna att gå till julia och då fortsatte festandet med hög musik och dansade men det slutade med att jag däckad i soffan kring halv 4.
Sen fick jag veta i efterhand att julia hade hjälpt mig upp för hennes trapp och bädda om mig, hon är så söt så.
Jag minns dock inget av det utan jag vaknade klockan 9 i hennes säng.
Riktigt spårat och spontant men ändå hur kul som helst.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0