Städa till Markoolio

Jag och min syster städade imorse till Markoolio låtar. 
Var hur kul som helst för man får verkligen gamla minnen från när man var 6-7 år och man dansade som en galning till de hans låtar. 
Det är så läskigt att det är 11 år sen nu som man gjorde det, har redan börjat få ålders noja för tiden går så läskigt fort.

Imorgon börja man jobba klockan 8 och sluta 4 så det är bara och gå och lägga sig tidigt ikväll.
Ska nog bara se film med syrran och kanske träna om jag har motivationen och orken.

Är också så sjukt deprimerad för att jag jobba HELA helgen på stads.
Börjar klockan halv 7 både lördag och söndag så det är väldigt tveksamt om man kan dricka på fredag men man får väll se. Det blir nog bara att gå fredag för lördag kommer jag vara så död att jag inte kommer orka och det ska även regna enligt väderprognosen så troligtvis blir det att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0