Tisdag

Då är 2 dagar avklarade på Statshotellet. 
Är helt slut just och det känns som man kommer slockna när som helst.
Igår var jag så nervös inför första riktiga dagen på jobbet så jag vaknade kvart i 4, har aldrig någonsin varit vaken så tidigt på morgonen och jag förstår fortfarande inte att jag kan ha varit vaken då för jag är den mest morgontrötta människan på jorden.
Än så länge så trivs jag väldigt bra på jobbet och för varje dag som jag jobbar där så kom jag in i rutinerna mer och mer, vilket känns bra.
Jag längtar tills pengarna rullar in på kontot i slutet av  juli, augusti och september månad. Förhoppningsvis blir det en fin summa men mycket av pengarna kommer nog gå till skulder som jag ska betala för Alanya och alla andra kostnader som man har lagt ut.
Under hela veckan så är jag ledig som tur är, måste vila upp mig känner jag så det blir nog att planera för midsommar och sola om det blir bra väder.
Nu ska jag fortsätta att vara med i samtalet med ida, juliaN och julia L puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0