Tisdag

Idag så har vi jobbat med vårat UF företag hela den här super långa, iskalla dagen. Jag arbetade flitigt i putsmaskinen inne på trätekniken för att få till alla våra smörknivar inför Skyltsöndagen medans de andra jobbade med finputsning , oljning och fräsning av jacket som är våran innovation. Idag putsade jag så flitigt att jag helt enkelt lyckades putsa på mina fingrar så nu har jag små sår som svider otroligt mycket.. AJ
Vi har även varit i fotostudion och fotat oss och så har vi fotat vår produkt som då är vår smörkniv.

Sen så när jag kom hem har jag också varit ute och gått / sprungit och nu så sitter jag och skriver på samhällsbyggande.

Imorgon bli det nya tag med smörknivarna för det ska vara klart till på fredag och då ska vi har fått ihop cirkus 50 stycken.

puss god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0