Shopping i Luleå

 
I helgen så var min helg riktigt lugn och det kan jag säga att det behövde jag verkligen.
Jag och mina två syskon packade ihop väskorna i fredags och åkte till min pappa som bor i Piteå.
Där såg vi lite film och bara tog det lugnt och sen på lördagen så åkte vi en sväng till Luleå och jag och min syster passade då på att handla en vinterjacka och anant smått och gott.
På kvällen såg vi warhorse som var riktigt bra och sen så for vi hem på söndagkväll.
 
Måste säga att såna där helger kanske inte låter lika roliga som när man festar osv men måste ändå erkänna att de är otroligt skönt att bara ta det lugnt ibland och ha en helg då man nästan inte gör någonting.
 
 
Köpte även 2 stycken stickade koftor, en mörk grå och en svart på vero moda men har tyvär inga bilder på det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0