älg på vägen

torsdagar är förutom fredag en av mina favoritdagar för otroligt nog så slutar vi klockan 11 alla torsdagar hela hösterminen.
Efter den "jobbiga" skoldagen så åkte jag och mamma till Umeå för mamma skulle på något möte där så jag passade på att följa med henne för jag skulle dessutom få övningsköra.
Medans mamma gjorde sitt så passade jag på att gå på stan lite och híttade en tröja från Åhlens.
försöker som sagt hålla igen plånboken litegrann nu eftersom jag spenderade en del i lördags men jag kunde inte hålla den helt stängd.

Påvägen hem när jag körde hem så åkte vi förbi Burträsk och då så kände jag på mig att något skulle hände, mycket riktigt så hade mina tankar rätt. En älg kommer utspringande från skogen, jag och mamma fick en schock men jag hann se den ganska långt innan så jag stannade i lugn och ro men var ändå lite skakig efter det, men det är tur jag hade mamma bredvid mig som lugnade mig.

Aja ska se House nu puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0